nedjelja, 31. siječnja 2016.

January 2016 favs!

Hello everybody! Još jedan mjesec prošao,ili prije 'proletio',haha. Dobrodošli u još jedan post,ovog puta nastavljamo sa tradicijom favorita mjeseca. Mislim da nema razloga da previše duljim,stoga krenimo. :-)

1.-Keune Care line conditioner
Činjenica jest da je Keune jako,jako kvalitetna marka i uvijek stojim pri tome. Probala sam nekoliko njihovih šampona i svima sam oduševljena. Tako sam oduševljena i ovim regeneratorom. Stvarno je odličan i još u trenutku dok ga nanosite,pod rukom osjetite nekakvu razliku i mekanu kosu. Otkad kosu perem tim regeneratorom(nakon 2 šampona prije,lol),kosa je puno mekša na krajevima nego prije i opet kažem,vidi se velika razlika. Samo riječi pohvale,iskreno.☺️


2.- Batiste dry shampoo~Cherry
Inače suhe šampone nikad ne koristim jer mi je kosa vrlo gusta i tamna i nikad ne uspijem pročešljati sve i loše izgleda. Probala sam i neke druge vrste batiste suhih šampona i nimalo nisam bila zadovoljna,ali onda sam slučajno probala ovaj. To je jedan jedini koji je normalan,jel. Čula sam da je baš ovaj odličan i napokon odlučih i njega probati. To što sam čula je,eto,bilo istina. Nisam očekivala ništa previše,ali vidjela sam da stvarno valja. Naravno,kao što sam rekla,imam tamnu kosu i sada se isto malo bijeloga vidjelo,ali vrlo malo,pa to nema veze. Jedina mala zamjerka je upravo to,ako ih uopće ima,jel.☺️


3.-Bourjois ruž☺️
Yes,rekla sam milion puta da se ne šminkam al eto,došlo mi je da na putovanju na početku mjeseca probam dva ruža koja mi je tetka imala sasvim nova. Ya see što dosada učini od čovjeka,hahaha. I uglavnom,kako ovaj mjesec nisam koristila ništa više od navedenih proizvoda a da ih nisam prije spomenula,odlučila sam ovo staviti u faavorite. 
Prvi razlog zašto mi je favorit jest kvaliteta. Stvarno mi se sviđa,dugo na usnama stoji i oduševljena sam. Također mi se jako sviđa boja,onako neka lagana i lijepa,literally in love. Nijansa ruža jest 02. I za ovaj proizvod ništa više,osim riječi pohvale,hehe. Čisto savršenstvo!



4.- Max Factor ruž
Ista priča kao i za prethodni ruž,s obzirom na nošenje i to.
Kod ovoga ruža sviđa mi se ova crvena-izgleda jaka,ali kad se nanese na usne uopće nije tako već sasvim suprotno. Lagana je i predivno izgleda,pogotovo ako ju znate uskladiti s ostalim makeup lookom. Nijansa ruža je 'Cherry kiss',840. Jedina mini zamjerka jest ta što se možda prelako razmaže pa ako niste najnajoprezniji,lako zna prijeći izvan područja usana.😘


~Random Favs

-Books
Ovaj mjesec sam čitala jednu knjigu,a to je "Bilješke jedne gimnazijalke",Nade Mihelčić,kako mi se čini,lol.Još ju nisam skroz dovršila,ali zasad mi je odlična. Istina,dugačka je,ali preporučam svakome jer je na razne načine zanimljiva,ako se tako može reći,lol. Nemam sada sliku,nažalost,nisam stigla fotografirati ovaj dio favorita,heh.

-Series
Well,od serija sam uvijek 'addicted to' Navy CIS,yeah. Nemam komentara,najdraža serija ikad,definitivno. Samo sam tužna jako jer sam pročitala da moj omiljeni lik kojeg utjelovljuje Michael Weathery(as Tony Dinozzo) odlazi iz serije,aaaa. :-(


To je to za ovaj post,hope you like it! Pišite mi svoja mišljenja dolje u komentare i na ask,također,svakako mi napišite savjeti ili kakvu zamjerku,ako ih imate. Love you all so much!❤️💋

Nema komentara:

Objavi komentar