subota, 9. travnja 2016.

My spring wishlist!

Pozdrav svima! Dobrodošli u još jedan post. Sve više raspoznajemo ono divno sunčano proljetno vrijeme pa sam planirala napisati neki proljetni post. Eto,odlučih se za proljetni wishlist odnosno par stvari koje bih htjela kupiti ili dobiti ovog proljeća-od robe do drugih random stvari. Da ne duljim,let's get started!

#1-'Henna' maskica za mobitel
Iako znam da na mojem mobitelu ne bi tako dobro izgledala (kao npr.na iPhoneu 5s zlatnom ili šestici bilo kojoj )jer je moj mobitel bijel,svejedno sam zaljubljena u ovu maskicu. Trenutno je dosta velik hit ova 'henna' maskica i na weheartitu ih posvuda možete vidjeti. Prijateljica ju je sebi kupila u Bershki i prepredobro izgleda i bilo bi odlično da ju imam. Jedino bi preglupo izgledala na mojem bijelom mobitelu prozirna maskica s bijelim uzorcima,ništa se ne bi vidjelo,lol. 
Uglavnom,to je definitivno jedna od stvari koje bih htjela kupiti ovog proljeća,a i općenito!☺️


#2-Accessorize narukvice
Ovdje sam za jednu želju odabrala dvije vrste narukvica,pa što se ostvari ostvarit će se,haha. Ovu sam narukvicu koja dolazi u paketu sama već imala,samo što je bila srebrena. Nažalost,slomila se jer sam ju previše raširila,svaki dan sam ju nosila i nisam puno pazila. Ova 'rose gold' nijansa mi se također sviđa. Ove druge narukvice su nešto manje,ali mi se svejedno sviđaju svi ovakvi modeli koji se ne zakopčavaju skroz,hehe. Tako da,bilo bi mi drago da nabavim bilo koje od ovih narukvica jer su,po meni,predivne.☺️



#3-H&M mirisna vodica za tijelo
Slično nešto sam vidjela i uživo. Na slici možete vidjeti mirisnu vodicu za tijelo s mirisom manga,maline i kokosa. Sigurna sam da divno miriše. Uživo sam,kažem,vidjela isto ovo samo plave boje i s mirisom samo kokosa. I savršeno miriše. Ovo se koristi kao sprej tj.parfem i stvarno mi se sviđa. Ako je netko probao,neka mi napiše u komentar kakav je! :-)


#4-Bershka haljina
Here we come,zadnji proizvod u ovoj wishlisti. Ovu haljinu sam našla na Bershkinoj stranici tj.na web shopu. Žao mi je što nisam našla neku bolju sliku kao što je bila isprva,ali mi je zablokirao mobitel i nisam ju mogla naći,lol. Uglavnom,sviđa mi se kroj haljine jer je s jedne strane haljina dulja,a s druge kraća. Sviđa mi se i natpis,nekako mi je simpatično to 'my new dress'. Sve u svemu,odlična mi je haljina,nadam se da će se naći u mojem ormaru,lol.☺️


That's it for this post,darlings. Nadam se da vam se sviđa! Pišite mi mišljenja u komentare i na ask,a mi se vidimo idući put! Ly.❤️

Broj komentara: 5:

  1. Bok draga !
    Željela sam ti samo javiti da sam te nominirala za The Liebster Award.
    You Are Unique

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova maskica je predivna♥ Možda da probaš naći crnu pa da ti paše na bijeli mob? ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobra ideja,pokušaat ću pronaći nekakvu crnu. Hvala na prijedlogu

      Izbriši