utorak, 12. travnja 2016.

The liebster award!

The liebster award! 
Pozdrav svima i dobrodošli u novi post. Ovo je jedan drugačiji post,do sada ga još nisam pisala. The liebster award jest jedan od puno tag-postova. Za ovaj tag nominirala me je divna Anita- You Are Unique.
Hvala na tome,draga!
Tag je stvarno jako zanimljiv,pa neću duljiti.☺️


Pravila Liebster tag-a su:
1.Zahvalite se osobi koja vas je nominirala i ostavite link njezinog/njegovog bloga.
2.Iskopirajte i prenesite nagradu na svojem blogu.
3.Nominiraj 5-10 blogova koji imaju manje od 200 članova.
4.Obavijestite ih o nagradi putem komentara.
5.Postavite 10 pitanja na koje nominirani trebaju odgovoriti.
---------------
1.Zašto si odlučila napraviti svoj blog i koliko ga dugo imaš ?
-Blog sam odlučila napraviti iz dosade,iskreno,kao i ask. Uz to sam se htjela okušati u pisanju i tako sam ja otvorila blog. Ovo mi,doduše,nije prvi blog. Prije ovog sam ih imala nekoliko neuspješnih samo zbog toga što je stranica na kojoj sam ih radila bila bezvezna. Nikada nemojte raditi blog na blog.hr ,haha. Blog imam od 12.mjeseca 2014.godine. Godina i skoro 6 mjeseci. Uh,brzo je prošlo! :-)

2.Shvaćaš li blogovanje kao nešto ozbiljno ili samo kao hobi ?
-Pišem postove u slobodno vrijeme,kao neki mali hobi,recimo to tako. Ne mogu reći da mi je blog jedina zanimacija u životu,pišem ga radi zabave i uživam u tome kao u nekom malom hobiju. :-)

3.Kakve postove najviše voliš pisati ?
-Volim pisati neke postove o modi,lifestyleu i sličnim stvarima. Jednu temu nikada ne bih mogla izabrati jer svaki post rado pišem i sviđa mi se ideja koju izaberem. :-)

4.Pet najdražih blogera ?
-Definitivno mi je draga You Are Unique,cura koja me je nominirala,a uz nju i Petra Nizek,shoppingholic,My life,Figher brave and runner.

5.Imaš li neki hobi ?
-Osim što plešem balet i pišem blog,nemam posebnih hobija,a sumnjam da bi i imala vremena za njih,lol. :-)

6.Što misliš kakva si osoba ?
-Hm,o tome se da raspravljati. Svjesna sam toga da sam jako,jako tvrdoglava. Ponekad znam od muhe raditi slona,no unatoč tome nisam osoba koja baš cijelo vrijeme paničari i smatram da sam uglavnom pozitivna osoba. :-)

7.Imaš li neki cilj u svojem životu ?
-Nemam nekih zacrtanih ciljeva u svojem životu. Svako malo imam neku novu želju,ali zasad poseban cilj nemam. Barem ga se ne mogu sjetiti,lol. :-)

8.Što želiš raditi u svojem životu ?
-O tome još nisam razmišljala zaozbiljno,pa ne bih na to znala odgovoriti. Nemam nikakvih ideja. 

9.Vjeruješ li da se sve događa s razlogom ?
-Pa,i da i ne. Neke stvari se definitivno događaju s razlogom,a za neke nisam sigurna. Nikad ne mogu pronaći taj pravi razlog u nekim lošijim događajima. Jednostavno je tako...
10.Što je za tebe uspjeh ?
Ah,uspjeh je za mene,recimo,nešto lijepo. Zadovoljstvo. Kada nešto uspiješ,ponosan si i zadovoljan. Nešto svakako lijepo.☺️

Bilo mi je zadovoljstvo odgovarati na ova pitanja,iznimno su zanimljiva. 
Za ovaj tag dalje nominiram:
-Mylife
-Sheer Beauty
-Perfection is just a word
-Fighter,brave and runner
-Shoppingholic

Moja pitanja:
1.Što te je potaknulo da napraviš blog i počneš pisati? 
2.Misliš li da si pozitivna,negativna ili realna osoba? Zašto?
3.Kad bi mogla birati,bi li odabrala živjeti sama i proputovati cijeli svijet ili živjeti s prijateljima i ne micati se iz mjesta u kojem živiš?Zašto?
4.Nabroji tvojih nekoliko najdražih blogerica. Navedi razloge zašto si baš njih izabrala.
5.Misliš li da se trebamo bojati budućnosti na Zemlji s obzirom na današnje ljude i njihovo ponašanje?
6.Odakle ti inspiracija za pisanje postova na blogu?
7.Trebamo li ikada odustajati,u bilo kojem trenutku? Što misliš?
8.Što je za tebe sreća?
9.Misliš li da si emotivna osoba?
10.Kada bi osvojila milijun kuna,kako bi ih potrošila?
------------
Hvala na čitanju i još jednom hvala na nominaciji,Anita! :-)



Broj komentara: 6:

  1. Pitanja koja postavljaš su veoma kreativna :D Inače, sviša mi se što kvalitetno opišeš svaki odgovor :)


    Poseti moj blog ako želiš, nov je i zaista se trudim na njemu :) http://lifelover02.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepo si napisala ovaj post, sviđa mi se način odgovaranja na ova pitanja postavljena, nadam se da ćeš biti još bolja ♥♥♥
    I da, tagovala sam te u svom postu, pa ako želiš i ako zadovoljavaš pravila, voljela bih da uradiš ovaj TAG http://imagenestristes554.blogspot.ba/2016/04/sport-tag.html ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post!I ja sam radila ovaj tag!


    Predplati se na moj blog,uzv->funnyandrabbits.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post. Pretplati se na moj blog, uzvraćam. Nova sam na blogu.
    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! Ako hoceš zaprati me na blogu. Mnogo bi mi značilo, uzvratiću :)<3 http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši