nedjelja, 3. travnja 2016.

March Favs!

Pozdrav svima. Dobrodošli u novi post. Već smo na početku travnja. Nevjerojatno je kako vrijeme brzo prolazi,hjoj. Za danas sam vam,kao i za svaki kraj/početak mjeseca,pripremila favorite,ovog puta favorite ožujka. Nemam više što duljiti,stoga krenimo!☺️

#1- Essence express dry spray
Ovo sam nedavno isprobala i baš mi se svidio. Ovakvi su dostupni i razni lakovi,samo ne znam gdje,lol,ali eto. Super mi je namjena proizvoda-brže sušenje noktiju. I mogu reći da to odlično obavlja. Tako da,preporučam svima da ga isprobaju. A,ni nije toliko skup-nekih maksimalno 30-35 kn.☺️


#2- L'occitanne krema za ruke
Ovu kremu mi je mama kupila zajedno s još par stvari u nekom paketiću koji je stajao 119 kn u L'occitanneu,na akciji,lol. Uglavnom došao je jeftinije nego samo ovo ulje koje sam navela (koje ću navesti) dolje. Kao i svaki L'occitanneov proizvod,krema savršeno miriše,a o kvaliteti isto ne moram puno govoriti-savršenstvo. Čim nanesem kremu na ruke,osjetim razliku,nekako,ruke mi budu svježije,a kada se krema osuši i koža ju upije, puno mekše.☺️
P.S.-nisam stigla slikati ovaj proizvod,valjda mi ne zamjerate!

#3- L'occitanne nail & cuticle nourishing oil
Kao što sam gore rekla,inače je ovo ulje skuplje nego cijeli onaj paketić na akciji,no i ovo dođe s paketićem u kojem ima ta krema,ovo ulje,rašpica za nokte i mini torbica u kojoj je sve to. Uglavnom,ovo ulje služi za kožicu okolo nokta. Postoje i lakovi za njegu područja okolo noktiju,ali ovo ima istu namjenu. Naravno,moram spomenuti da odlično miriše. I da,haha,it's already obvious da savršeno obavlja posao koji treba obavljati. Tako da,svima od srca preporučam da probaju. Istina,dosta je skup samostalno,ali imate testere u trgovini pa sami procijenite kakvo je ovo ulje za vas. ☺️


#4- L'occitanne Repairing mask for dry and damaged hair
Iako meni kosa trenutno nije nešto uništena,probala sam ovu masku koja je zapravo kao tester,ali nigdje nije dostupna u potpunom pakiranju. Ovakvu istu sam probala i prije par godina i zaljubila se jer je jednostavno bila predobra,kosa mi je bila duplo čišća i mirisala je puna 3 dana,što je svjetsko čudo za moju kosu koja lako poprima miris svega oko čega se nalazim. Uglavnom,nisam se ni sada razočarala. Kosa mi je baš mirisala i dosta je bila čista. Prezadovoljna sam maskom i svima koji imaju trgovinu L'occitanne u gradu preporučam da ju probaju. Nemate ovo i prodaji,dakle to dobijete isključivo ako nešto u toj trgovini kupite. Imate cijeli izbor ovakvih testera,pa si odaberite jedan,definitivno se nećete razočarati.☺️

So,that's it for this post,darlings. Nadam se da vam se sviđa! Pišite mi iskrena mišljenja u komentare i na ask,puno mi to znači. Mi se čujemo idući put. Xoxo.❤️


Nema komentara:

Objavi komentar