utorak, 29. ožujka 2016.

Mini haul,March 2016!

Hey darlings,dobrodošli u još jedan post. Tijekom praznika sam bila par dana u Zagrebu i,naravno,obavila mali shopping. Odlučila sam s vama podijeliti što sam kupila,valjda neću biti dosadna. Kad sam na ljeto pisala isto mali haul,bili ste zadovoljni postom i svidio vam se pa sam mislila da će vam i sada biti okej. Da ne duljim dakle,počnimo.❤️


1.- H&M jakna!

Čim sam došla u H&M,naišla sam na ovu jaknicu. Još ljepša je bila jedna crna,ali nije bilo broja,lol. Tako da sam se odlučila za ovu. I ovaj model je dostupan u nekoliko boja,ova mi je bila najljepša. Baš je za proljeće,onako lagana i udobna. Na prvi pogled izgleda i malo bezveze,ali kad sam ju obukla mi se već jako svidjela. Koštala je 250 kn što je po meni malo preskupo,ali eto,valjda se isplati.☺️

2.-H&M majica!

U H&M-u sam se ovaj put stvarno nakupovala,odlična je nova kolekcija za proljeće i dio ljeta. Tako sam pronašla i ovu slatku majicu. Za početak,slika i natpis su mi odlični i obožavam ovakve majice. Zatim,kroj je drugačiji i upravo to mi se svidjelo. Rukavi su posebni i nisu 'dosadni',obični. Tako da,i to je jedan od razloga zašto mi se sviđa majica. Majica je stajala 70kn,što za H&M majice i nije tako skupo,hehe.☺️

3.-H&M hlače!

Iskreno,oduvijek su mi se sviđale ovakve hlače,ali ih nikad nisam kupovala jer sam mislila da mi neće stajati dobro. A nikad ih nisam niti probala. I eto,sad sam naletila na ove hlače i svidjele su mi se zbog uzorka koji mi je baš,onako,sladak. Reda radi sam ih odlučila probati i bila sam jakojako zadovoljna kako izgledaju na meni,lol,pa sam ih kupila. Bile su prilično jeftine-70 kn.☺️

4.-Shoebox Gossip baletanke!

Ovo proljeće sam stvarno trebala kupiti baletanke i slučajno sam svratila u Shoebox u Areni i našla ove slatke baletanke. Prava marka baletanki je Gossip,a za tu marku nikad nisam čula,lol. Uglavnom,i tražila sam ovakve baletanke s 'trakicama' jer su mi predivne. Našla sam takve i u Zari i Mangu,no nisu mi se svidjele jer je vrh bio špicast,a ovaj je nekako 'normalan',obli vrh. Tako da,svidjele su mi se na prvi pogled i jako su udobne! Bile su nekih 180kn čini mi se.☺️

To je to za ovaj haul post,drage moje. Nadam se da vam se sviđa i svakako mi mišljenja pišite u komentare ili na ask. Također,ako ikoja od vas ima blog i želi ostvariti collab-suradnju,slobodno mi se javite na ask. Do idućeg posta,xx.❤️

Nema komentara:

Objavi komentar