petak, 26. veljače 2016.

Balea flasteri za prištiće-fail or holy grail?! | review

Pozdrav svima. Dobrodošli u još jedan post,u još jednu recenziju.
Znam da gotovo svaka tinejdžerica ima problema s prištićima i sama sam isprobala dosta proizvoda koji su zapravo učinkoviti. Najnoviji koji sam probala su upravo flasteri protiv prištića i odlučila sam o tome napraviti recenziju! Počnimo!☺️


Dakle,ovaj proizvod se točno zove Balea soft & clear anti-pickel patches. Kupila sam ga u DM-u nedavno,nije bilo skupo. U paketu dobijete 36 malih okruglih flastera i svaki je za jednokratnu upotrebu,naravno.


Sve što treba napraviti kako bi djelovali jest zalijepiti po jedan na prištić,aknu ili miteser-svejedno,gdje god želite stavite. Flaster ima takvu strukturu da isušuje prištiće i sve to,tako da se flasteri stavljaju preko noći za bolju učinkovitost.

Flastere sam koristila negdje oko dva tjedna,više-manje. Vrlo sam zadovoljna rezultatima i stvarno su se određeni prištići povukli nakon dva-tri dana stavljanja flastera. Nažalost,ne utječu na dolazak prištića,pa za to morate koristiti nešto drugo,ali kad se pojave-mislim da je ovo prava stvar. Praktično je i jako mi se sviđa,a jedina malena zamjerka je da se nekad previše zalijepi za kožu pa zna malo pecnuti pri skidanju,iako je ta pojava dosta rijetka,pa ono. Možemo ju zanemariti.

Dakle,sve u svemu,preporučam vam ove flastere jer su jedan od učinkovitih načina za pobjedu prištića. Zvuči čudno,pih-da flaster može utjecati na prištić,ali stvarno-utječe! 

To je to za ovaj kratki post,haha. Nadam se da vam se sviđa i da sam vam,ako ništa,barem približila korištenje i detalje ovog proizvoda pa ćete se lakše odlučiti hoćete li ga kupiti ili pak ne. 
Vidimo se u idućem postu,ly.❤️

3 komentara:

  1. Zanimljiv proizvod, mogla bih isprobati!♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Nadam se da će pomoći i tebi,meni jest pomogao❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Pomogne svakome!Jedino se tesko nalazi, brzo se proda kod mene u V.Stepe, u Beogradu.To I'm je jedina - mana.

    OdgovoriIzbriši