utorak, 1. ožujka 2016.

February favs! #2016❤️

Hello,darlings! Ožujak je na početku,dva mjeseca 2016.godine su već prošla. Meni začuđujuće brzo,haha. Danas vam,kao i svaki mjesec,donosim svoje favorite ovog mjeseca,ono što sam najviše koristila. Znate o čemu se radi,pa neću duljiti s uvodom. Let's get started!☺️


#1-Balea losion za tijelo + kupka za tijelo 'Fruity Cranberry'
Ovo sam dobila za rođendan od jedne prijateljice i u paketu se dobiju dvije stvari:losion i kupka za tijelo. Prvenstveno,čim sam otvorila paket,pomirisala sam kupku i losion,lol. I odmah sam zaključila:miris je predobar,ma savršen. Inače obožavam bilo kakav dobar miris u kupkama i losionima,a brusnica mi je jedna od najdražih! Dakle,božanstven miris. A i ta neka učinkovitost je dobra. Oduvijek znam da su Baleini proizvodi odlični,pa ništa manje nisam očekivala ni od ovoga. Kupku sam,doduše,probala samo dva puta ali sviđa mi se. Mlijeko sam nanosila  par dana za redom i iskreno,osjetila sam razliku i mekšu kožu. Tako da,svakako sam zadovoljna paketom i preporučam ga svima koji traže nešto ovakvo. Nisam sigurna je li ovo neki 'limited edition' or whatever,haha.☺️


#2-Essence effect(electric feathers) lak za nokte 
Ovaj essence lak sam dobila u Ok časopisu pa ono,ne znam koliko košta u normalnoj prodaji,jel.
Ja sam potpuno zadovoljna ovim lakom. Mislim da sam ovo ljeto imala na favoritesima jedan sličan lak,istu vrstu ali drugu boju. Uglavnom,ovo su praktički samo šljokice u prozirnom laku,ali ja volim šljokice jer traju dugo,pa tako i ovaj. Nemam nekih posebnih primjedbi,sviđa mi se ova nijansa roze boje,lol.☺️

#3-Afrodita Cosmetics Calendula aceton
Moram priznati da sam ovaj aceton kupila sasvim slučajno,to jest moja mama jer tada u DM-u na raspolaganju nije bilo drugih,a trebao nam je neki. Iako ne mislim da ću se za ovaj previše vezati jer ima i boljih koje sam prije koristila,svejedno mogu reći da mi se dosta sviđa. Ima aromu cvijeta nevena i ono,miris može proći. I ovaj,kao i ostali afroditini acetoni odlično skida lak,nema previše muke i kvalitetan je,što je je. Tako da,svima preporučam,heh.


#4-Max Factor Creme Puff Pressed Powder
Pa,oduvijek mi se sviđaju Max Factorovi proizvodi i ne mogu drugačije reći ni za ovaj. Zapravo,ovaj puder je u mojoj kući godinama(mama ima svoj,haha),ali ovaj mjesec sam ga i nanijela par puta,lol. Nemam drugih riječi nego sve najbolje. Odlično prikriva sve što treba-prištiće,mitesere i sve nedostatke na licu. Naravno,ja nikad ne zanemarim miris i moram reći da je ovo savršenog mirisa,lol. :') uglavnom,kao što sam rekla,sve najnajbolje mislim o ovom puderu,kvaliteta kao i inače odlična i od srca ga preporučam svima da ga probate ako niste...❤️


#5-Melem
Trebam li išta govoriti o ovome? Mislim da svi znamo za melem. Ovaj mjesec sam ga,kao i u prvom(ne znam zašto ga prije nisam spomenula) dosta koristila radi usana i tako toga. O melemu uvijek mislim sve najbolje,po meni je definitivno najbolja krema/labello za sve takve stvari. Učinkovita,savršenog mirisa,lagana... Nemam više riječi,dovoljno sam rekla!☺️

To je to za ovaj post,drage moje. Nadam se da vam se svidio. Pišite mi mišljenja dolje u komentare i na ask,a mi se čujemo idući put. Xoxo!❤️
P.S.-opet nisam pisala dio favorita 'random favs' jer nisam imala vremena,a ni nekih stvari i 'kandidata' za to. Čisto ako se pitate,haha.

Nema komentara:

Objavi komentar