utorak, 9. veljače 2016.

\\This or that tag//

Pozdrav drage moje! Dobrodošli u još jedan post. Uh,dosta kasni i tjedan dana i nešto nisam objavila post. Imala sam na umu jednu odličnu ideju za post,ali nažalost ju nisam mogla ostvariti pa u ovom postu možete vidjeti jedan meni vrlo zanimljiv tag ili kviz. Da ne duljim,let's get starteeeed.☺️

U ovom kviziću,kao što i samo ime kaže,moram birati između dvije stvari u raznim kategorijama.

-Makeup-
1.-Rumenilo ili bronzer?
Rumenilo.☺️

2.-Sjajilo za usne ili ruž?
Hm,definitivno ruž!

3.-Tuš ili maskara?
Oboje volim heh,ali biram tuš s obzirom na to da imam duge trepavice i čak mi ni ne treba maskara!

4.-Puder ili korektor?
Ajoj,ne znam. Možda puder jer lakše prikrije sve nego korektor.☺️

5.-Neutralno sjenilo za oči ili neko u boji?
Definitivno neutralno,volim one lagane boje  i one koje se baš ne ističu previše!

6.-kistovi ili spužvice?
Ovisi što nanosim,ali ako su dostupni oni kvalitetniji kistovi,biram njih. Ukoliko je u pitanju nanošenje pudera,onda definitivno spužvice,lol.

7.-Pritisnuta ili 'labava' sjenila?
It depends,kao što sam rekla-ne volim baš da se jako ističu,stoga možda malo više ova 'labava',iako
nisam najpotpunije sigurna što bi to trebalo značiti!


-Nails-

1.-OPI ili China glaze(marke lakova)
OPI,jer ovaj drugi navedeni lak do sada nisam probala!☺️

2.-Kratki ili dugi nokti?
Ovisi,ako netko ima dobre i čvrste nokte,a ne kao ja,onda dugi. Ali ovi moji se počnu listati nakon malo veće duljine,pa preferiram kraće nokte. :-)

3.- umjetni ili prirodni nokti?
Umjetni,ali ne pretjerano dugi i tako to,iako nema ništa loše ni u našim prirodnima. Nosila bih umjetne nokte samo za neke prigode,heh.

4.-Tamnije boje lakova ili svjetlije?
Opet kažem,ovisi. Ima lijepih i tamnij i svijetlih boja,ali najdraže su mi one između,lol.

5.- S ukrasima ili bez njih?
Ako ukrasa nema puno,to je okej. Barem po meni. Ali oni glomazni i to,to mi se ne sviđa uopće. :D


-Body-

1.- Parfem ili 'body splash'?
Parfem,even tho i don't use it!

2.- Losion ili maslac za tijelo?
Losion,draže mi je jednostavno!☺️

3.-Kupka za tijelo ili sapun?
Kupka,definitivno. Ponekad me taj sapun ježi,lol.

4.- Lush ili neka druga marka sličnih proizvoda?
Lush! Iako su skupi proizvodi,jako mi se sviđaju i isplati se kupiti. Često koristim i druge proizvode,no kad sam u mogućnosti kupiti nešto Lushevo,jurim po to!☺️

-Fashion-

1.-Jeans ili kratke hlače?
-Hm,kratke hlače ako je ljeto,a ako je zima onda logično-jeans!

2.-dugi ili kratki rukavi?
Isto kao i u prethodnom pitanju,ali uvijek sam za kratke rukave,lol!

3.-Haljine ili suknje?
Haljine,svakako!☺️

4.-prugice ili točkice?
Um,ne znam. Ovisi koji je komad odjeće,jel.

5.-Japanke ili sandale?
-Sandale jer svečanije i bolje izgledaju,ali na plaži-japanke obvezno!🙈☺️

6.-Šešir ili šal?
-Šal,volim zimu. Volim ja i ljeto,ali ne volim nositi nikakve vrste kapa.

7.-Viseće i dugačke ili kratke i male naušnice?
Volim viseće koje nisu preduge,ali uvijek sam nosila one sitne i udobnije je za nošenje,lol.

8.-Ogrlice ili narukvice?
Narukvice,yaay.

9.-Štikle ili niske cipele?
Štikle,ako su lijepe!

10.-Gležnjače ili visoke čizme?
Gležnjače,definetly.

11.-Dukserica ili jakna?
Dukserica,it's more comfortable.

12.-forever 21 ili charlotte russe
Nisam u mogućnosti kupovati ni u jednoj navedenoj trgovini,ali mi je ipak forever 21 draži. :-)


-Hair-

1.-ravna ili kovrčava kosa?
Ravna,hehe. Manje problema,jednostavno.

2.-Punđa ili konjski rep?
Punđa,but those messy buns are best!

3.-bobby pins ili butterfly clips?(ne znam kako bih najtočnije prevela,lol)
Bobby pins,one su praktičnije!

4.-lak za kosu ili gel?
Lak za kosu,svakako!

5.-kratka ili duga kosa?
Duga,draže mi je.

6.-svijetla ili tamna kosa?
Sve je lijepo,ne znam stvarno!


-Random-

1.-Sunce ili kiša?
Sunce. :-)

2.-Ljeto ili zima?
E to je nešto oko čega se ne mogu odlučiti,najgore biranje.

3.-Jesen ili proljeće?
Malo više proljeće,iako mi ni jesen nije mrska.

4.-Čokolada ili vanilija?
ČOKOLADA ŽIVOT!

5.-Istočna ili zapadna obala?
Bitno da je obala,lol.
---------

I to je to za ovaj post. Ništa posebno,znam,ali mi svakako pišite mišljenja. Ly!




2 komentara:

  1. Sretno u daljem bloganju.Odličan post.Učlanila sam se u tvoj blog,pa bili mi mogla uzvratiti?

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši