petak, 8. siječnja 2016.

Double review: Lush Karma Kream & Eos Sweet Mint

Hello my sweeties! Prvih 8 dana u godini je prošlo i nadam se da ste ih lijepo proveli. Nova godina je,barem meni,počela odlično. 
U današnjem postu iznijet ću vam čak dvije recenzije i zato sam ovaj post nazvala 'double review'. 
Krenimo!☺️


-Lush Karma Kream-
Moram odmah naglasiti da ovaj proizvod dobro 'poznajem',kupovala sam ga i prije. :-)


Well,as you know,ja obožavam neki proizvod,dovoljno ako je dobrog mirisa. Tako i s ovim. Ljudi moji,ovaj miris je božanstveen,ja sam zaljubljena. To je miris naranče,uz još neke sastojke. Čim nanesete kremu na tijelo,mirišete odlično i tako još par sati!☺️

Sad shvaćam da nisam ni rekla čemu služi proizvod! Dakle,to vam je praktički mlijeko za tijelo,to jest krema. Odlično njeguje kožu,nakon nanošenja se odmah osjeti,a i vidi razlika. Koža je mekša,ljepša i više nije suha. Moram priznati da sam,znači,i učinkom oduševljena.


O kvaliteti stvarno ne treba ništa puno govoriti. Ipak je to Lush,vrlo kvalitetna marka i obožavam ju. Jedina zamjerka je što je i ovaj proizvod,kao i ostali,malo skuplji tj.oko 100 kn,ovisi. Ali po meni se isplati platiti toliko jer su im svi proizvodi kvalitetni i odlični,pa tako i ovaj.



-Eos balzam za usne-

Za eos balzame za usne svi vjerojatno znate,barem ste jednom čuli za njih. Do prije par mjeseci čak nisu bili dostupni u Hrvatskoj. Za mene su,na primjer,bili nešto što sam mogla samo sanjati. Ali evo,napokon su i u Hrvatskoj,dobila sam ovaj kao dar na Božić. :-)


Možete ih nabaviti u Mulleru,mislim da je većina vrsta dostupna. Velika mi je zamjerka,za početak,to što su užasno skupi za jedan balzam. 45 kn se možda i ne isplati dati za ovo,ali svejedno.

Moja je vrsta 'sweet mint',i ima miris žvakaće gume jer je,as you can see,od mente. Nisam ni htjela druge jeer imaju previše sladak miris za moj ukus,idk. :-)


Uglavnom,sviđaju mi se. Možda sam očekivala nešto malo bolje,iako je ovo isto odlično. Nekako je čudan osjećaj dok je na ustima,ali zato su razlike poslije gotovo savršene. Ispucane su mi usne bile dugo vremena i počela sam njega nanositi. Moram li išta govoriti o učinkovitosti? Reći ću samo da nakon 3 dana nanošenja su moje usne više nego duplo manje ispucane. Tako da...

Odmah se iz toga vidi koliko je ovo kvalitetno,jel. Uz par tih malih zamjerki,isto sam oduševljena jer je učinkovit. Ovo će vjerojatno biti prvi balzam za usne koji ću do kraja potrošiti!☺️


To je to bilo za ovaj post. Nije nešto dugačak,ali nadam se da vam je bio zanimljiv. Pišite mi mišljenja u komentare ili na ask,uvijek možete dodati neki savjet kako bi ovaj blog bio još bolji i ako imate kakvu želju za iduće postove slobodno mi to recite. Volim vas puno!❤️

Nema komentara:

Objavi komentar