subota, 16. siječnja 2016.

2 cute and easy DIY room decor ideas

Pozdrav svima. Dobrodošli u još jedan post,koji nije sasvim običan. Jer,to je collab sa Anitom sa aska @Savjetizasvakoga12 ,a njezin preodličan blog možete vidjeti ovdje i svakako pročitajte i njezin post. 
U ovom postu sam napravila 2 DIY-a za ukrašavanje sobe kako bi soba izgledala ljepše,slađe i sličnije tumblr sobama. Krenimo! :-)

I da,za one koji ne znaju što znači 'DIY'-to je skraćenica od 'do it yourself',u prijevodu 'uradi/napravi sama'.

1.- Tipičan konop sa slikama :-)

Ovo je,as you can see,konop sa obješenim slikama. Umjesto ovog zimskog konopa,koji zapravo služi za ukrašavanje bora,možete koristiti običan konop. To znači,i slike i sve možete mijenjati ovisno o godišnjim dobima.☺️

Za ovaj DIY trebaju vam: konop,škare,isprintane slike sa weheartita/tumblra/googlea ili slike vas samih(svejedno je),štipalice(kako biste zakačili slike).


DIY uopće nije težak. Prvo,uzmite škare i izrežite slike u određenom i željenom formatu. Zatim uzmite konop,štipalice i slike i zakvačite štipalice sa slikama za konop. Sad vam ostaje da konop objesite negdje u sobu i to je to. Ništa lakše.

Po želji,možete i okomito zakvačiti slike,da bude originalnije i ne tako 'istrošeno'. 



2.- To do list
Ovaj DIY mi je odličan,sviđa mi se jako i čim sam ga vidjela na youtubeu sam ga napravila. Znači,nekako je dobar za organizaciju i random popis stvari koje trebaš napraviti,a ne smiješ zaboraviti. 
Treba ti : papir u boji ili obični papir(ja sam koristila obični jer ovog u boji nije bilo kod kuće,ali ljepši je po meni ovaj u boji),washi tape ili  ukrasna traka(ako želiš da papir bude još ukrašeniji) i post- it papirići(kao oni označivači stranica).


Sada je na tebi da washi traku nalijepiš na papir koji izrežeš u željenoj veličini(moja traka nije nešto najljepša,lol,ali takav je izbor kod nas). Napiši u sredinu markerom ili crnim flomasterom 'to do list' i to je to. 


Sada samo na post-it papiriće napišeš po jednu stvar koju trebaš napraviti.
Ostaje ti još samo da papir zalijepiš ili zakvačiš negdje u sobi gdje se ističe ili često u nj gledaš iz nekog razloga.☺️


P.S. Meni je posljednji DIY malo zgužvano ispao,slučajno,tako da imajte na umu da to treba ljepše ispasti. Pogriješila sam jer sam malo krivo zalijepila traku tako da sam usput zgužvala papir,lol. :')

To je to za ovaj post,drage moje. Nadam se da vam se svidio i da ćete pokušati napraviti neki od DIY-ova. Željela bih ostvariti još puno ovako lijepih collabova,drago mi je da se upoznam sa raznim curama,tako da se slobodno javljajte ako želite. Također,pišite mi mišljenja na ask i dolje u komentare,a mi se vidimo u idućem postu. Love,M.❤️
ovdje

2 komentara: