četvrtak, 31. prosinca 2015.

2015's favs! Goodbye 2015,hello 2016!☺️

Prošla je,evo,još jedna godina. Tako brzo,o Bože. Prebrzo prolazi vrijeme. I ne možemo ga zaustaviti. Zato je došlo vrijeme i za favorite cijele 2015.godine. Imam previše i random i beauty favorita pa sam morala odabrati samo jedno,u ovom slučaju to su beauty favoriti. Da napomenem,uklonila sam puno,preko 10 dodatnih proizvoda koji su favoriti,haha. 
Ovo će biti dugačak post,stoga let's get started! :-)

*Proizvodi nisu poredani od najboljeg do najgoreg,random je poredak. Također,većinu proizvoda ste do sad vidjeli u prethodnim favoritima,a ovdje je sve skupa. Ovdje je 19 proizvoda,s tim da nisam naravno sve mogla zaokupiti u jednom postu.

1.- Biobaza dezodorans
Ovo je definitivno najbolji prirodni dezodorans koji sam ikad koristila. Postoji više mirisa ove vrste dezodoransa,moj miris je ružmarin i verbena. Ne mogu opisati koliko je ovo dobro. Od mirisa do kvalitete. Miriše presavršeno! Kvalitetan je i dugo traje. Dosta dezodoransa koje sam koristila nema trajan miris,dok ovaj ima. Nije ni previše skup,actually,ne znam cijenu napamet ali znam da ne bih kupila dezodorans da je previše skup. Dostupan je u DM-u,a vjerojatno i u drugim drogerijama. :-)


2.- Essie lak za nokte
Mislim da je ovaj lak bio u posljednjem postu favsa,but it rly doesn't matter! Dakle,ovo je nešto preprepredobro. Prije par dana sam nosila ovaj lak i doslovno nemam niti jednu zamjerku. Istina,skuplji je lak. Dobila sam ga kao poklon od nekoga i košta oko 80 kn u Mulleru,ali definitivno se isplati. Boja je tako odlična,nemam riječi. Meni je crvena boja na noktima inače privlačna,iako me brzo počne nervirati sama boja. Uglavnom,uopće se ne skine brzo s noktiju i oduševljena sam kvalitetom,stvarno. :-)


3.- Vichy Purete Thermale 3 in 1
Ovo je malena krema za lice,kao što vidite,3 u 1. Osim što hidratizira lice,može se koristiti kao mlijeko za skidanje šminke s očiju i toner. Savršeno djeluje kao sve 3 vrste proizvoda,učinkovit je i jako mi se sviđa. Nemam ništa posebno više za reći,preporučam ovo svima jer se isplati dati svaku kunicu za ovo.


4.-Nivea BB krema 
Ovu BB kremu nisam puno puta koristila,ali mi je dosta puta poslužila dok još nisam imala dobar korektor. Ovo je svijetla(light) nijansa.
Kao prvo,kvaliteta je stvarno odlična,cijena nije prevelika i jednostavno mi se sviđa učinkovitost i namjena kreme jer je puno zdravija nego korištenje pudera. Ne zatvara pore,što je odlično i vrlo se lako nanosi.☺️


5.- Max Factor Skin Luminizer
Koliko sam puta spomenula ovaj puder,joj. U nekoliko postova dominira,lol. Ali,što ću,toliko je dobar. Inače se ne šminkam puno ali sve što sam ovdje navela od šminke sam koristila na nekim nastupima i slično. Pa tako i ovaj puder. Moram reći da odlično prikriva svaki mogući nedostatak na koži,svaki prištić i sve. Baš se lako razmazuje i nanosi,što mi je vrlo bitno. Zapravo je i namijenjen da se nanosi rukama kao obična krema za lice pa beauty blender nije uopće nužan. Jedina zamjerka kod ovog proizvoda jest što se ponekad brzo skine s kože,ali treba ga staviti dovoljno i neće biti problema s tim! :-)


6.- Nuxe Prodigieux parfem 
 Rajski miris,kad ga kod kuće namirišem nema osobe koja će mi oduzeti parfem da ga i dalje mirišem. Jednostavno,to previše dobro miriše. Dugo ostaje na koži,i po 12 sati i stvarno nemam riječi,jednostavno savršeno. 


7.- L'Occitane precious eye balm
Ovo sam također spomenula u nekom postu favsa. Ako imate problema s podočnjacima i ako su vam oči nekad jako teške,this is what you need. Ja inače nemam podočnjake,ali nekad koristim ovu kremu upravo da njih ne bi bilo. Kad sam umorna,umijem se i lagano nanesem ovu kremicu koja,by the way,ima predobar miris i to je to. L'Occitane je inače poznata i jako kvalitetna marka pa o kvaliteti,opet,ništa ne moram govoriti. Krema je stvarno jako dobra i nemam niti jednu zamjerku.


8.- Neutrogena intense repair body lotion
Mlijeko za tijelo! Znači,nešto odlično. Meni je inače suha koža i,uz razne preparate,ovo mi je puno koristilo. Oduševljena sam učinkovitošću ovog mlijeka za tijelo,stvarno odlično djeluje. Nanosila sam ga neka 2 tjedna svaki dan i razlika na mojoj koži se dosta vidjela. Svima preporučam,od srca! :-)


9.-Garnier Micellar Cleansing Water
I ovo je na ovom blogu spomenuto bilijun puta,lol. Micelarna voda za čišćenje lica i šminke. Ne moram ništa govoriti. Ovo sam koristila i u trenutcima dok nisam imala šminku čisto da vidim hoće li mi koža bolje izgledati tj.hoće li biti mekša i moram priznati da sam se ugodno iznenadila. Uz to,odlično skida šminku. Jednom sam je imala baš dosta pa je bilo malo teže za skinuti,no to je valjda opravdano,lel.  Uz kvalitetu,sviđa mi se i cijena jer nije preskupo za svoje učinke-oko 20kn.


10.- Maxfactor Glossfinity lak za nokte
Maxfactor Glossfinity,ove neke tamnije ljubičaste boje. Nijansa je 149,forever wine. Kao prvo,ne gledajući kvalitetu i sve to,meni sama boja po sebi izgleda savršeno,amazing,tako da je to definitivno jedan plus jer kod ostalih lakova svih marki ovakvu nijansu do sad nisam vidjela. A kvaliteta,to je nešto prekvalitetno. Unatoč svemu što sam radila preko ljeta dok sam imala ovaj lak na noktima,lol,nije se lako ostrugao i izbrisao,nemam što više reći!


11.- Maybelline Colorama 60 seconds lak za nokte
Puno lakova za nokte,I know! Ovaj me,kao i drugi u ovom postu,fascinirao bojom,a nešto i kvalitetom. Nekad se,ovisi na vanjski utjecaj haha,baš brzo izbriše i to mi je zamjerka,znači,kvaliteta nije savršena i najbolja,ali može proći. Super mi je to što se osuši u 60 sekundi pa se,kao kod drugih lakova,nakon minute ne trebam brinuti oko toga je li osušen. Ne znam kolika mu je cijena,dobila sam ga u OK!-u,pa ono,lol.


12.- Essence The Matt lak za nokte
Boja je kao i prethodna,narančasta i divna koraljna boja,hehe. Zapravo,nešto između roze i koraljne narančaste. E pa,kvaliteta mi je odlična i doslovce nemam niti jednu zamjerku,oduševljena sam. Ovo je i prvi matt lak za nokte koji sam kupila tj.dobila za rođendan,pa logički ne znam cijenu,haha. Meni to presavršeno izgleda kad se osuši,taj matt izgled,ostanem očarana,aa. 


13.- Balea korektor
Ovo mi je bio jedan od favorita prije par mjeseci,a zatim i u jednoj recenziji,tako da vam je vjerojatno poznat. Stoga neću previše duljiti o ovom proizvodu. Znači,reći ću da je odlične kvalitete,savršeno prikriva sve što treba prikriti. Nijansa je 20(natural). Dakle,ona srednja nijansa. U svakom slučaju,jako mi se sviđa proizvod i preporučam ga svima.



14.- Ebelin Professional express aceton
Jedan od najboljih acetona koje imam. A trenutno imam dva. Ovo je onaj ekspresni,kako mu ime kaže,aceton koji ultra-brzo skida sav lak sa noktiju bez da ostavlja ikakve tragove laka,a to je ono što sam trebala. Djeluje tako što stavite prst unutar acetona,tj.spužve koja je njim natopljena i lagano samo 'protrljate'. Ja sam fascinirana učinkom i 'tehnikom' svega toga i definitivno preporučam svima!


15.- Max Factor ruž 
Ovaj proizvod je nedavno bio u recenziji,hehe. To je MaxFactorov predivni ruž. Nijansa je Rosewood 833 i doslovno,ja sam zaljubljena u tu boju. Znači,to je savršeno. A o kvaliteti Max Factorovih proizvoda ne treba ništa ni govoriti. Svaki Max Factor proizvod koji sam do sada probala me oduševio prvenstveno kvalitetom,tako da...


16.- Nuxe Prodigieuse ulje
Ulje za tijelo. Osim tog božanstvenog mirisa,odlična je i učinkovitost tj.koža nakon tog ulja postane mekša,ljepša i bolja,hidratiziranija. O kvaliteti oba proizvoda ne treba ništa govoriti,kvalitetno i najbolje. U velikim DM-ovima imate odjel 'ljekarne' gdje imate baš te Nuxeove proizvode.😘


17.- Max Effect Max Factor lak za nokte
Crvena je,kao što sam na početku posta(davno je to bilo,haha) rekla,meni odlična boja za nokte so,one more plus here. Kvaliteta,opet kažem,savršena i ne skida se brzo. Zamjerka je jedino što,ako ne stavim minimalno dva sloja laka,bude poluproziran lak. Ništa više! :-)


18.-Essence ruž
Ovaj ruž nisam nešto puno koristila,osim kad je bio neki nastup na kojem je bio obavezan crveni ruž. U svakom slučaju,oduševila sam se iako sam ga koristila maksimalno 5 puta. Stvarno je odlična boja i nekako ide na matt,nije skroz. Nijansa je 14-adorable matt. Kvaliteta je također odlična,ruž dosta dugo stoji na usnama,to je to što imam za reći. :-)


19.-Essence colour & go crni lak za nokte
Inače nisam ljubitelj crne boje,osobito na noktima,ali ovaj me je stvarno oduševio. Uz to,ima u boji nešto šljokica pa nije čista crna boja,što mi se sviđa. Također mi se sviđa kako izgleda na noktima,nekako profinjeno,ne znam kako bih rekla. Kvaliteta,što je vrlo bitno jel,je jako dobra i bez nedostataka u boji je stajao na noktima puna 4 dana,to je odlično. Moram li išta više govoriti?



To je to,za ovaj dugačak post. Nadam se da vam se barem malo sviđa,i da nisam bila dosadna. Pitam se hoće li itko i doći do kraja posta,stvarno čitajući,lol. Sretna vam svima Nova godina,lijepo se provedite na dočeku i u cijeloj Novoj godini,a mi se čujemo idući put. Xoxo❤️


Broj komentara: 6: