srijeda, 23. ožujka 2016.

Yves Saint Laurent concealer | review

Pozdrav drage moje! Još jedan post je tu. Za danas sam vam pripremila jedan kraći post,ali ne vjerujem da je zato i beskoristan. Danas pišem recenziju o jednom proizvodu kojeg u zadnje vrijeme često koristim. Pa,da ne duljim,počnimo!☺️



Na slici možete vidjeti Yves Saint Laurent korektor. Točan naziv je Yves Saint Laurent Touche eclat radiant touch il' ti jednostavno korektor. Ova marka je inače dosta skupa s obzirom na,recimo,essence i takve marke,ali mislim da se isplati dati svaku kunu za njihove proizvode.


Ovaj korektor mi se jako svidio čim sam ga probala. To je ona vrsta korektora koji je kao tekući or something. Ali,uglavnom,sviđa mi se kako prikriva nedostatke na licu. Dovoljno je nanijeti malu točkicu na neki prištić ili nešto i malo samo razmazati i već je sve prekriveno. Dakle,dobro obavlja svoj 'posao'.
Sviđa mi se ovakva vrsta korektora upravo zato što ga je lakše nanijeti nego one klasik u stiku(dakle lakše nego kao jedan Balein o kojem sam također pisala recenziju-klik!). 

*Užasna mi je zadnja slika,oprostite zbog toga. Žurila sam se pakirati za put i nisam stigla to slikati kako treba,pa eto..


Iako je,kao što sam već spomenula,marka YSL inače skupa,ne mogu se previše požaliti na cijenu. Ne sjećam se točno cijene,ali nije bilo preskupo. Bilo je svakako ispod 70kn,jel. 
Jedino na što se mogu požaliti jest trajanje korektora. Točnije,kad ga nanesem,traje sat-sat i pol i onda se jednostavno digne,idk. Eto,da je to bolje,sve bi bilo bolje,hehe.☺️

I eto,to je to za ovaj post. Nadam se da je bio koristan,pa ako biste htjeli da još nastavim pisati recenzije-svakako mi recite. Pišite mi mišljenja u komentare i na ask,a mi se vidimo idući put. Xx❤️

Nema komentara:

Objavi komentar