srijeda, 28. listopada 2015.

Common White Girl TAG✌

Hello people out there,lol. Dobrodošli u još jedan,novi post. Danas je post nešto drugačiji nego ostali,radi se o Common White Girl tagu. Pretpostavljam da je većini tag poznat,ali dobro. Našla sam još jedan jako zanimljivi i sve,ali odlučila sam da ću njega odraditi nekom drugom prilikom.
Uglavnom,tag se sastoji od 20,ja bih rekla random,pitanja na koje trebam odgovoriti. Meni su nekako zanimljiva,pa se nadam da će i vama post biti zanimljiv a ne dosadan.🙈
Let's get started.

Question 1: Omiljeno Starbucks piće?
U Hrvatskoj nema Starbucksa nažalost,ali sam imala priliku dva puta otići tamo,nadam se da ću i opet ići. Oba puta pila sam klasičnu toplu čokoladu pa možemo reći da mi je to omiljeno piće,iako od jednog probanog pića ne mogu ništa reći.☺️

Question 2: Koliko dugo ti treba da se spremiš ujutro?
Ja nisam osoba koja se mora lickati ujutro,pa se zapravo dosta brzo spremim. Ako mi je ujutro škola,budim se oko 7-7:15 ujutro(ovisi) i spremim se bez prevelike žurbe do 7:35. Praktički 20 minuta,lol.

Question 3: Koliko selfieja dnevno otprilike napraviš?
Sama se i ne slikavam toliko,osim za instagram i tako to,ali bez ikaakve namjene ne slikam više od 3-6 tjedno,lol. A s prijateljicama isto ne svaki dan,ali gotovo svaki dan 'opalimo' koji selfie,haha.

Question 4: Koliko pratitelja,a koliko slika na instagramu imaš?
Imam otprilike 420 pratitelja,ovisi o danu hahaha,a slika imam 49,naravno trenutno.

Question 5: Govoriš li nekad 'LOL' ili 'OMG' na glas?
Ne prečesto ono svakih pet minuta,ali kažem nekad. Više pišem to nego govorim na glas.✨

Question 6: Nosiš li ikad iste komade odjeće više puta?
Ne znam odnosi li se na sveukupno ili prije nego stavim na pranje. Ali logično je da sveukupno puno puta nosim iste komade odjeće,a prije pranja ovisi. Majicu rijetko,ako sam ju nosila samo jedno popodne i nije prljava onda mogu još jednom obući,a nakon cijelog jednog dana u njoj ne oblačim. Hlače nosim više puta prije pranja,a koliko-to sve ovisi.😁

Question 7: Koliko tweetova na Twitteru imaš?
Trenutno ga ne koristim,no imam ga. Ali nemam pojma koliko ih imam. Znam da sam ih pobrisala pola i to je to.😂

Question 8: Instagram,Twitter ili Tumblr?
Defintivno Instagram jer ga trenutno jedinog koristim od tri navedene aplikacije. Imam,kao što sam rekla,Twitter a i Tumblr profil,no nisam sad nešto opsjednuta njima. Nisu mi potrebni.

Question 9: Jesi li racist?
Ne,ne dijelim ljude po rasama i to je skroz nebitno po meni. Čovjeka,ako ga već sudiš,sudi po unutarnjem izgledu. :-)

Question 10: Kako najčešće provodiš slobodno vrijeme?
Pa,ako ćemo iskreno onda se izležavam po kauču doma,ili se šetam s prijateljicama. Nešto od to dvoje uvijek jest.☺️

Question 11: Tko su ti omiljeni youtuberi?
Ima ih puno,ne znam sad sve,ali jedni od najdražih su mi Bethany Mota,rclbeauty101,Psycho Soprano i Miranda Sings(Colleen),LaurDIY,mylifeaseva,MamaMiaMakeup,Sierra Furtado,MayBaby,Alisha Marie,makeupbymandy24...

Question 12: Koliko često si lakiraš nokte?
Pa,ne prečesto jer je kod nas u školi to zabranjeno,nemam onda kad normalno. Tako da ih lakiram uglavnom preko praznika,to je to.

Question 13: Jesi li shoppingholičarka?
Pa moram priznati da volim ići po dućanima,kupovati i sve to ali nije da sad ne mogu živjeti bez da svaki dan odem u shopping. S vremena na vrijeme idem,ne jako često ali dobro. Uglavnom,ne znam iskreno. Nešto između jer nije ni da mrzim shopping.🙈

Question 14: Koliko puta si gledala 'Mean Girls'?
Hm,nijednom? Lol. Maybe it's weird,but okay.

Question 15: Imaš li puno odjeće?
Rekla bih da imam,mislim,imam. Ne sad kao popularne zvijezde lol,ali dosta.☺️

Question 16: Fotografiraš li svoju hranu prije nego ju pojedeš?
Zanimljivo pitanje,hahaha. A mislim,ne fotografiram stalno nego nekad kad sam s prijateljicama u jednoj,ajmo reći slastičarnici pa bude predobre hrane i vrijedno je fotografirati,lol.

Question 17: Šminkaš li se svaki dan?
Ne šminkam se svaki dan,I mean,skoro se uopće ne šminkam. Ima još vremena za to. Trenutno se šminkam samo u nekim posebnim prigodama.

Question 18: Koje su ti prosječne ocjene u školi?
Uglavnom petice,pokoja četvrtica isto ima heh,ali trica zasad nema. Tek je početak školske godine,vidjet ćemo dalje,haha.

Question 19: Kakvu obično frizuru nosiš?
Obično mi je puštena kosa ili u repu. U školi ju nosim u repu iz više razloga,prvenstveno jer mi smeta a ovako u slobodno vrijeme zavisi. Nisam osoba od nekih posebnih frizura,a nisam ni sposobna za te kompliciranije frizure,hahaha. :')

Question 20: Izgledaš li uvijek naočito?
To je,koliko znam,onako zgodno i slično? Pa i ne baš,mislim,nisam uvijek sva sređena ali mislim da donekle normalno i uredno izgledam,bar dok sam vani.🙂

To je to za ovaj post. Nadam se da vam se svidio. Vidimo se u sljedećem postu,a do tad mi pišite mišljenja u komentare ili na ask. Love you.😘


Nema komentara:

Objavi komentar