subota, 14. studenoga 2015.

Top 5 Max Factor products

Pozdrav svima,još jedan post je tu. Današnji post je,zapravo,collab s jednom curom koja mi se javila,i stvarno mi je drago što sam ostvarila još jedan od collabova. Njen blog možete vidjeti ovdje
Tema današnjeg posta su moji Max factor favoriti. Kod kuće imam baš dosta proizvoda baš te marke pa sam odlučila to odabrati. Cura koja je sa mnom u collabu pisala je o Avonovim favoritima. Da ne duljim previše,počnimo!

1.-Max Factor Skin Luminizer puder
Ovo je jedan odličan tekući puder,dosta ga često koristim i jako sam zadovoljna njim. Kvalitetan je i ne ljušti se s kože kao neki koje sam jednom probala. Odlično je i to što se jako lagano nanosi,poput kreme i mogu ga normalno razmazati rukama. Što je najbolje,ne zatvara pore. Većina pudera ih zatvara,pa koža ne diše,a to je loše. U svako  slučaju,puder je stvarno odličan i svima bih ga preporučila,ukoliko još nisu pronašli puder koji im savršeno odgovara.☺️


2.- Max Factor Glossfinity lak za nokte
Znaači,ovaj lak je nešto prenaj,savršeno. Prvenstveno,boja je jedna od najljepših koje imam u kolekciji lakova za nokte,lol,tako lijepa nijansa ljubičasto-crvene(tamne),ne znam... Jednostavno sam zaljubljena u taj lak. Uz predobru boju,odlična je i kvaliteta. Nisam previše očekivala od laka iako Max Factor ima odlične proizvode,ali ipak sam se oduševila. Uopće se ne skida brzo,traje nekoliko dana baš kako treba,nokti su sjajni i jednostavno nemam zamjerki ovom laku.😁


3.-Max Factor Max effect lak za nokte
Još jedan preodličan lak za nokte u ovom postu. Kupila sam ga nakon onog,pa sam onda i očekivala veliku i dobru kvalitetu. Nisam se razočarala,nimalo. I ova boja mi je baš nekako lijepa nijansa crvene,idk. Isto tako-in love! Kvaliteta je,kao što sam rekla,odlična i nemam nekih zamjerki laku. Također dosta dugo traje na noktima,što je odlično. Nije bio ni preskup u odnosu na neke lakove koji zapravo i nisu bolji od ovog,tako da se definitivno isplati dati svaku kunu za lak!

4.-Max Factor 2000 calorie dramatic volume maskara
Kao i lak i puder(ja mislim) koji su navedeni gore,i ovu maskaru sam nedavno spominjala u favoritima nekog mjeseca,čini mi se rujna. U svakom slučaju,jako mi se sviđa proizvod. Drugačija je od prijašnjih koje sam koristila,prvenstveno po boji. Dosadašnje maskare bile su crne,a ova je modra. Nije neka razlika ovako na slici,ali na trepavicama stvarno ima razlike,barem se malo vidi. Ne mogu reći da je sad najsavršenija maskara,mislim,jednako je dobra kao i sve koje su mi se svidjele pa ono.. Dugo stoji na trepavicama i dobro je što se ne mora ponovno nanositi nakon svako sat vremena,kao kod nekih. Dakle,okej je kvaliteta i svakako svima preporučujem ovu maskaru,ukoliko tražite neku drugačiju boju,znači,da nije klasična crna.

5.- Wild shadow sjenilo za oči
Ovo sjenilo sam kupila za neki nastup,čini mi se,još davno. Nisam ga puno koristila isprva,pa sam sve više počela. Kao što stalno govorim,nisam osoba koja se previše šminka,dapače,šminku stavljam samo na nastupima,ali isto imam neku mini-kolekciju,lol. Uglavnom,vratimo se sjenilu. Odlično je i tako kvalitetno,kao i ostali proizvodi. Boja je nešto predivno,sjaji se i zapravo je zlatno-smeđa. Jako mi se sviđa,ajme. Ne znam što reći. Ne skida se brzo,što je vrlo dobro u situacijama kada šminka treba baš dugo potrajati. Nisam sigurna je li još dostupan u DM-u,ali cijena je sasvim pristojna,negdje između 30 i 40kn.
Btw.slika nije moja jer se sjenilo gotovo cijelo istrošilo i sad ružno izgleda za sliku,lol. 

To je to za ovaj post,heh. Nadam se da vam se svidio i da ćete probati neki od proizvoda,kažem vam,svakim sam prezadovoljna. Također,nadam se da ću ostvariti još ovakvih collabova,uvijek to volim raditi pa ako biste htjeli,slobodno se javite na ask,na kik ili ovdje u komentar pa ćemo se dogovoriti.
Pišite mi mišljenja o postu,a mi se vidimo idući put! Ly.❤️
ovdje

Nema komentara:

Objavi komentar